El Club Atlètic Granollers ha aconseguit una fita històrica aquest cap de setmana a l’Estadi de Vallehermoso de Madrid, proclamant-se subcampió del Campionat d’Espanya de Segona Divisió i certificant l’ascens a la Primera Divisió espanyola de clubs.
L’equip granollerí va sumar 108 punts després de disputar una vintena de proves, empatant amb el campió, l’Elx Decathlon, que es va endur el títol per un major nombre de victòries individuals. Tot i això, els dos clubs van aconseguir el desitjat ascens.
Entre les actuacions més destacades, cal remarcar les victòries de Pau Portet als 1.500 metres i d’Adrià Boyano als 3.000 metres obstacles. També van ser claus els segons llocs de Pol Alaminos (3.000 m), Albert Jaén (triple salt), Daniel Moyano (martell) i Marc Sanchis (javelina), així com diversos tercers llocs que van contribuir a l’èxit col·lectiu.
Aquest ascens té un valor especial, ja que feia 35 anys que el club no lluitava per pujar de categoria a nivell estatal. A més, confirma l’excel·lent moment esportiu del CAG, que en l’últim any ha encadenat tres ascensos: a la màxima categoria catalana en pista coberta, a l’aire lliure i ara també a la Primera Divisió espanyola.
Un nou capítol històric per al Club Atlètic Granollers, que continua consolidant-se entre els millors clubs de l’atletisme català i estatal.
